وبلاگ رسمی علی رضا بیناپور

آخرین نظرات
نویسندگان

اطلاعیه یک ) سلام به همه شما دانش آموزای گل خودم و تشکر بابت نظرات قشنگتون ... قرار گذاشته بودیم که روز شنبه یعنی امروز جزوه درس رو براتون بذارم روی سایت اما متاسفانه جزوه هنوز کامل نشده ... هدفم اینه که جزوه ای که می نویسم بعد ها هم به دردتون بخوره به خاطر همین کمی حساسم روش... با همه ی این اوصاف به امید خدا جزوه روز دوشنبه یعنی ( 2/ 10 / 92 ) قابل دسترس و دانلود خواهد بود ...

خوب درس بخونید ... و این مدت امتحانات سعی کنید کمتر بیاین تو اینترنت ... بیشتر حواستون به درساتون باشه ... همه چی به وقتش خوبه ...

در ضمن بچه ها ، توکل فراموش نشه ... معجزه می کنه ... بعد اینکه تلاش خودتون رو کردین ، به خدا توکل کنید ... نتیجه توکل هاتون رو توی شروع ترم ازتون می پرسم ...

خیلی خوشحالم که عزیزانی مثل شما ، دانش آموزام هستن و خیلی دوستون دارم ... خیلی بیشتر از تصورتون ...

موفق و با خدا باشید ...

اطلاعیه دو ) خب دوستان همان طور که قول داده بودم جزوه آماده دریافت می باشد ... این جزوه برای دو پایه هفتم و نهم تهیه شده است و هر دوی این مقاطع می توانند از آن استفاده کنند البته سوالات ترم این دو پایه متفاوت خواهد بود ...

در صورتی که نسبت به جزوه سوالی داشته باشین تا روز قبل از امتحان می تونید همین جا و از قسمت نظرات همین پست بپرسید ...حتما پاسخ خواهم داد ...

آرزوی موفقیت روزافزون برای شما عزیزان ...

.

.

جدید

اطلاعیه شماره سه ) دوستان با توجه به اینکه نوع سوال دادن و اینکه آیا سوالات تستی هستند یا نه ، یکی از دغدغه های امروز شما شده و بسیار کنجکاو شدین ، من باید خدمتتون عرض کنم که بله ...  سوالات کاملا تستی هستند . ( هم برای پایه هفتم و هم برای پایه نهم )

تعداد سوالات پایه هفتم ، 30 سوال است و 15 نمره دارد . به علاوه 5 نمره نیز نمره ی کلاسی محسوب می شود .

تعداد سوالات پایه نهم ، 16 سوال است و 8 نمره دارد . و با نمره درس حرفه و فن جمع خواهد شد .

موفق و پیروز باشید

  • علی رضا بیناپور

نظرات  (۱۴۱)

  • حمید حمیدی
  • خیلی ممنون!!!
  • حمید حمیدی
  • خیلی ممنون!!!

    سلام آقای بیناپور

    خوب هستید.من سینا رضایی هستم شاگردتان.

    به وبلاگ من سری بزنید و نظر بدهید و خواهشا'' طرز درست کردن لوگوی قالب وبلاگ رو برامون تو کلاس توضیح بدین.

                                                                            ممنون

    پاسخ:
    سلام سینا جون ... برات توی وبلاگت کامنت گذاشتم ...
    عزیزم در مورد وبلاگ نویسی و فوت وفنش و طراحی قالب و این جور چیزا حتما براتون سر کلاس توضیح می دم ...
    موفق باشی
    kheyli mamnoon dastetoon tala
    Ba arezoo ye movafagiyat
    سلام!
    من امیرهمایونم دانش اموزتون
    لطفا به وبلاگ های من سر بزنید:

    jokemakhsoos.blogfa.com

    nokhbecomune.blogfa.com
    پاسخ:
    وبلاگ هایی قشنگی داری عزیزم برات کامنت گذاشتم ....
    راستی در آینده در مورد وبلاگ نویسی و فوت و فنش باهاتون صحبت خواهم کرد...
    موفق باشی
    ba arezoooye  movafagiyat baraye moallem aziz zoodtar jozveh ra hazer konid emtehanat sakhte
    پاسخ:
    سروش جان جزوه روی سایت قرار گرفته عزیزم ...می تونی دانلود کنی 

    خیلی ممنون

    لطفا سریع تر جزوه را بزارید
    لطفا سریع تر جزوه را بزارید
    پاسخ:
    جزوه روی سایت قرار گرفت عزیزم...
  • محمد صادق قسمت پور
  • آقای بیناپور وبلاگ جالبی داری و ممنون از راهنمایی تون درمورد امتحان

    پاسخ:
    مرسی عزیزم ... موفق باشی
  • آرشام رمضانی
  • آقای معلم زود تر جزوه رو بدید وگرنه کم میگیریم بعد گیه می کنیم

    پاسخ:
    آرشام شیطون ...چشم ... الان می تونی جزوه رو دانلود کنی ... وای به حالت اگه کم بگیری
  • آرشام رمضانی
  • آقای معلم وقت کمه
    salam aghaye binapour  enshallah ke khoob hastin. lotfan jozve ro zood tar amade konid. ba tashkkor danesh amoozetoon hastam
    پاسخ:
    امیر محمد عزیز ... جزوه روی سایت قرار گرفته ...
  • سپهر فرزانه
  • سلام آقای بینا پور. خسته نباشید. متن زیبای شما را خواندم! انگیزه مضاعف در درس خواندن برایم ایجاد شد.لطفاً حجم جزوه  خیلی زیاد نباشد. خودتان میدانید با امتحان حرفه وفن مشترک است وبرای این دو هیچ وقتی نیست. ولی باز هم از این همه زحمت شما متشکرم. 
    پاسخ:
    لطف داری سپهر جان ... نه عزیزم زیاد نیست در حد 14 صفحه ...
    موفق باشی
    لطفاً به وب لاگ منم سری بزنید
    پاسخ:
    همایون جان آدرس وبلاگتو باید حدس بزنم ؟!!!!!!!!!!!!!!! :D 
  • سینا رضایی
  • باز هم سلام آقای بیناپور.

    میشه تو همین سایت درباره ی تبدیل فایل mmb  به کد html برای  قرار دادن در وبلاگ توضیح بدین  .به هر سایتی که رفتم اطلاعات دقیقی به من ندادن .                 

                                                                                    ممنون

    پاسخ:
    سینا جان ...این چیزی که شما می خواین امکان پذیر نیست و عملا فایل هایی که MMB ایجاد می کنه فایل های اجرایی و همون فایل های EXE هستند و قابل تبدیل شدن به فایل های HTML نیستند . هرچند میشه از فایل های HTML در داخل MMB استفاده کرد و حتی دستورات MMB  را داخل آن داد اما تبدیل شدن امکان پذیر نیست...
    شما می تونید برنامه های خودتون رو توی MMB بسازین و برای دانلود در وبلاگ خودتون قرار بدین موفق باشین ...

    با این که در ماه امتحانات اصلا با کامپیوتر کار نمی کنم

    ولی باز هم با زور و زحمت جزوه رو دانلود کردم

    راستی ایا از وبلاگ های من خوشتون اومد یا نه؟

    از بازدیدتون هم ممنون 

    جوزوه هم خیلی عالیه!!!!!

    پاسخ:
    آره وبلاگ هات قشنگ بودن ... موفق باشی گلم

    سلام!

    حالتون خوبه؟

    اینم یک شعر طنز

    ای خدا HARD دلم FORMAT مکن / FILD من را خالی برکت مکن

    OPTION غم را خدایا ON مکن / FILE اشکم را خدایا RUN مکن

    DELTREE کن شاخه های غصه را / سردی و افسردگی را هرسه را

    JUMPER شادی بیا تا SET کنیم / سیستم اندوه را RESET کنیم

    نام تو PASSWORD درهای بهشت / آدرس E-MAIL سایت سرنوشت

    ای خدا روز عزل CAD داشتی /MOUSE داشتی تو مگر PAD داشتی؟

    که چنین طرح D3 می‌زدی / طرح خود بر روی CD می‌زدی؟

    تا نیفتد BUG در اندیشه‌مان / تا که ویروسی نگردد ریشه‌مان

    ای خدا از بهر ما ایمن فرست / بهر دلهای پرآتش FAN فرست

    ای خدا حرف دلم با کی زنم؟ / HELP می‌خواهم که F1 می‌زنم!

    پاسخ:
    شعر باحالی بود ...خوشم اومدم .. ممنون
    آقایر بیناپور جزوه برای من باز نمیشه
    پاسخ:
    محمد رضا جان چون فایل PDF هست پس برای اجرا به Adobe reader نیاز داری ... که می تونی از لینک زیر دانلودش کنی :
    http://p30download.com/fa/entry/11922/
    البته برنامه دیگه ای هم هست که سریع تر از َadobe reader هست به اسمFoxit Reader که هم کم حجم تره و هم سریع تر باز می کنه ... اون رو هم از لینک زیر می تونی دانلود کنی :
    http://p30download.com/fa/entry/12339/

    موفق باشی

    یک سوال و یک خواهش داشتم
    سوال؟؟؟؟؟ از photoshopوSWiSH Max4 سوال نمی آید؟

    خواهش:سوال ها را تستی بدهید.
    پاسخ:
    نه سروش جان از فتوشاپ و سویش مکس  سوال نمی آد ....
    سعی می کنم تستی بدم حالا ببینیم چی می شه ...
    اگه تشریحی بدین هممون بدبخت میشیم.اصلاً اگه تشریحی بدین وبلاگتونو هک میکنم

    پاسخ:
    باشه پس ترشیحی میدم :D
    Homayoun125.blogfa.com
    پاسخ:
    برات کامنت گذاشتم عزیزم
    نظر بالا رو من ندادم . کی اومده به جای من،به اسم من نظر داده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خیلی ممنون

    وبلاگ زیبایی دارید!

     

    متشکر از زحماتتان.

    پاسخ:
    ممنون عزبزم
  • سینا رضایی
  • ممنون از جزوه

    دانلود کردم...

    خیلی زیاده باید از ریاضی بیشتر وقت گذاشت خوندش.

                                                                                         ممنون

    پاسخ:
    فکر نمی کنم زیاد باشه عزیزم ...همش 14 صفحه ... ترم 2 مطمئنا بیشتر می شه ...
  • محمد نوروزی
  • سایت بیان مال کیه ؟ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • محمد صادق قسمت پور
  • آقای بیناپور اون چند تا سوالی که گفتید از بیرون جزوه میدید دیگه نمی یاد

    پاسخ:
    نه سوالات همش از داخل جزوه است... موفق باشین

    آقای بیناپور کرکشو نمیتونم نصب کنم

     

    پاسخ:
    کرک چی رو محمد جان ؟

    سه تا خواهش دارم:

    1سوالات تستی باشد

    2جزوه را نصف کنید

    3سوالات را نشانمان دهید

    با تشکر

    پاسخ:
    خواهش اولت شاید برآورده بشه اما باقی خواسته هات رد می شه :D
    اون سایتی که برای محمد رضا گفتید ویروسی بود
    پاسخ:
    ویروسی نیست ...آنتی ویروست رو غیر فعال کن دانلودش کن ...
    اون وبسایت چون سریال رایگان نود32 رو می ذاره از طرف شرکت نود 32 تحریم شده ...
  • سپهررضائی
  • آقای بیناپور یک خواهش اگر می شود سوالات راتستی طرح کنید.

    همه ی بچه ها از کلمه تشریحی میترسند

    متشکر ازاین که جزوه را برایمان نوتید

    پاسخ:
    سعی می کنم ... البته باید در این مورد نظر مدیر مدرستون رو هم بپرسم ...
    الان خیلی عصبی هستم و می خوام کسی که یه اسم من نطر داده که وبلاگتون را هک می کنه را معرفی کنم:امیر حسین عزیزی افشاری
    که از دستش  خیلی ناراحتم.
    پاسخ:
    مهم نیست سروش جان ... من از IP که اینجا ثبت شده متوجه شدم که شما نیستین ...
    امیرحسینم من خیلی دوسش دارم لطفا زیر آبش رو نزن ... :D
  • آرشام رمضانی
  • آقای بیناپور............     چطوری ثبت نام کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    آرشام جان کجا می خوای ثبت نام کنی عزیزم ؟
  • مدیر مدرسه
  • من به شما و بقیه بچه ها قول میدم که اگر سوالات را تشریحی بدین 

     

     

    فرداییش شک نکنین که وبلاگتون رو به همراه

     

     

    ( آقای همتی و آقای مراد بخش و... ) بچه های هکر

     

     

    رسما تعطیل می کنیم

     

    انتخاب خودتونه!!!!$$$

    پاسخ:
    اگه تا روز آزمون تونستین وبلاگ رو هک کنید ...قول می دم بدون گرفتن آزمون بهتون نمره کامل بدم ...
  • مدیر مدرسه
  • آقای بینا پور درسته که سوالات لو رفته ؟!؟!؟
    پاسخ:
    سوالاتی که هنوز طرح نشده چطور لو رفته ؟!!!!!!
    لطفا ساخت وبلاگ را آموزش دهید
    پاسخ:
    به امید خدا حتما
  • آرشام رمضانی
  • ممنون بازهم سر می زنم ویک خواهش سوالات تستی بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    پاسخ:
    حالا ببینیم چی می شه

    نه بابا شوخی کردم که از دست امیر حسین ناراحتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    امیرحسین یکی از بهترین دوستای منه.
    bazi az mataleb baraye sevvom hast.ma bayad onaram bakhooonim
    پاسخ:
    همه جزوه باید خونده شه...خط به خط
    آخه درسهای سوم راهنمایی را که به ما درس ندادین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    جزوه واضحه عزیزم... شروع به خوندن کنید، مطمئنا مشکلی پیش نمی آد ... اگه به صورت موردی مشکلی داشتین ، همین جا مطرح کنید حتما حل می شه ...
  • مدیر مدرسه
  • پس باشه... نظرم عوض شد 

    از هک کردن وبلاگتون منصرف شدم 
    و
     تصمیم دارم که خودتون رو هک کنم  چون هم آسون تره و هم باصرفه

    میدونم که جواب میده !!! نه؟؟؟؟
    پاسخ:
    امیر حسین اگه نتونستی ... 1 بهت می دم ...
    شما که با آقای صفرزاده همکار هستید سوالات ریاضی را به ما بگید

    دیگه جزوه نبود که این رو دادید آقای بیناپور

    پاسخ:
    مشکلی بود مطرح کنید...
  • آرشام رمضانی
  • اول از شعر کاوه تشکر مکنم بعد آز شما

    آقای بیناپور کامپیوتر من pdf رو تبدیل نمی کنه.  اصلا نمیاره .pdf رو باز نمی کنه    
    پاسخ:
    نیار به adobe reader داری... توی نظرات همین پست لینک دانلودش رو بره یکی از بچه ها گذاشتم ... دانلود و نصب کن...بعد اجرا می شه ...
    موفق باشی
  • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
  • سلام
    پاسخ:
    علیک سلام

    آقا راهنماییم کنید . نمی دونم باید چه کار کنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    پاسخ:
    برای اجرا به Adobe reader نیاز داری ... که می تونی از لینک زیر دانلودش کنی :
    http://p30download.com/fa/entry/11922/
    البته برنامه دیگه ای هم هست که سریع تر از َadobe reader هست به اسمFoxit Reader که هم کم حجم تره و هم سریع تر باز می کنه ... اون رو هم از لینک زیر می تونی دانلود کنی :
    http://p30download.com/fa/entry/12339/
    به اسکلته می گن دروغ بگو میگه توپولویم توپولو صورتم مثل هلو!!!!!!!!!!!!       
    پاسخ:
    جالب بود...

    @

    اوه اوه چه معلم سخت گیری

    الهی چه مظلومم میگه خب سوم رو نخونیم دیگه
    گناه دارن بخدا
    پاسخ:
    نه بحث سخت گیری نیست ... جزوه خیلی ابتدایی گفته شده ... بچه ها دارن تمام تلاششون رو می کنن که تخفیفی بگیرن ... اما ازین خبرا نیست :D

    وقتی داشتن بره آزمون ورودی تیزهوشان امتحان می دادن ، باید فکر این روزا رو می کردن ...

    جزوه خیلی اسونه اینا خیلی سخت میگیرن D:
    پاسخ:
    بالاخره یکی ام پیدا شد بگه آسونه ...
    آقای بیناپور این سایتی که برای تبدیل pdf گفتید نمیاره
    پاسخ:
    یعنی چی نمی آره ؟!
    آنتی ویروست رو غیر فعال کن بعد بازش کن ...

    آقای بیناپور از پی سی دانلود نشد رفتم از میهن دانلود دانلود کردم

     

    پاسخ:
    مهم نیست ... لینکش رو برای دوستات همین جا تو قسمت نظرات بذارتا بقیه هم دانلود کنن
    خوب این رو اول می گفتید
    اقای بیناپور یه نمونه سوال برای ریاضی تیزهوشان لطفا بگین..... تو روخدا....تو رو هرکی رو که دوست دارید.
    پاسخ:
    توی این لینک می تونی نمونه سوالات خوبی پیدا کنی :

    نمونه سوال

    اقای بیناپور حالا که نگاه کردم جزوه آسونه ...

    هر چه قدر دلتون می خواد سخت بگیرین ... تشریحی هم بدین...

  • سینا رضایی
  • سلام آقای بیناپور
    اون سایت جویامجد نیومد .
    لطفا سایت دیگری معرفی کنید.     با تشکر
    پاسخ:
    سایت مشکلی نداره عزیزم ... الان دوباره چک کردم
  • سینا رضایی
  • سلام آقای بیناپور
    اون سایت جویامجد نیومد .
    لطفا سایت دیگری معرفی کنید.     با تشکر
  • سینا رضایی
  •  باز هم سلام آقای بیناپور
    چطور می تونیم یک فایل آزمونّ مانند فایل زیر تو اینترنت بزاریم.
    لطفا برید به این لینک و خواهشا همین جا جواب بدید.
  • سینا رضایی
  •  باز هم سلام آقای بیناپور
    چطور می تونیم یک فایل آزمونّ مانند فایل زیر تو اینترنت بزاریم.
    لطفا برید به این لینک و خواهشا همین جا جواب بدید.
    پاسخ:
    این اسکریپتی که می بینی توی این سایت استفاده شده ، اسکریپت « مدیریت آزمون آنلاین تستا » هست  که از لینک زیر قابل دسترس هست :
    http://aftab.cc/testa/

    باید هاست و دامین داشته باشی تا بتونی این اسکریپت رو نصب کنی ... توی وبلاگ نمی شه
  • محمد صادق قسمت پور
  • آقای بیناپور نمیدونید سوالات ریاضی چه طوری میاد
    پاسخ:
    نه عزیزم اطلاعی ندارم
    سلام اقای بینا پور چون همه میگن تستی منم می گم تستی. وگرنه منم به گروه بچه های هکر اضافه می شماااااااااااا!!!!!!!!!!!!
    سلام اقای بینا پور. اگه سوالات تستی نیاد منم جزو بچه های بالا می شماااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    سلام اقای بیناپور. لطفا سوالا رو تستی بدین, وگرنه منم به بچه های بالا اضافه می شم!!!!!!!!!
    اقای بیناپور  سایتی برای اموزش  photoshop می شناسید ؟
    پاسخ:
    سایت که زیاده عزیزم ولی من سایت های زیر رو پیشنهاد می کنم :
    www.iphotoshop.ir
    persiangfx.com
    www.mehrgraph.com
    www.taktemp.com
    www.citygraph.ir
    photoshop1001.com

    توی اینجا هم لینک وبسایت های خوبه انگلیسی زبان در زمینه آموزش فتوشاپ هست

    موفق باشین
    سلام اقای بینا پور. چون همه می گن تستی منم می گم تستی.وگرنه منم به بچه های بالا اضافه می شماااااا!!!!!!
    پاسخ:
    آقا ما چقدر دانش آموز هکر داشتیم خودمون خبر نداشتم ... یادم باشه ترم دوم شمارو کنار هم جمع کنم یه گروه سایبری تشکیل بدیم :D
    سلام اقای بینا پور. لطفا سخت نگیرید.
    با سلام و معذرت خواهی از سروش جان و آقای بیناپور برای شوخیم(بهخدا شوخی بود).
    امیدوارم منو ببخشین.وگرنه
        @         @
        .           .
        .           .
         \-^^^-/     میکنم.
    پاسخ:
    مشکلی نیست عزیزم ...
    ye hello garm be hamegie mikhastam begam khabaraye khhobbbb
    ios7 JAILBREAK shooooooooooooooood:DDDDDDD
    =)))))))))))))))))
    سلام آقای بیناپور.
    ممنون از راهنمایی تان.         
                                                                باتشکر
    امیر حسین من که با تو قهر نیستم ،شوخی کردم بابا!!!!!!!به دل نگیر
    kheili vaghteh to internet naboodam omidvaram haletoon khoob basheh doostaye golam &moallem azizam
    10 تاسایت به غیر از دانلودها و میهن دانلود و سافت گذر برای دانلود نرم افزار های مفید بگید.
    پاسخ:
    همینا بسه دیگه ... می خوای چیکار 10 تا
  • ABOLFAZL NIKKHOY
  • Hello Mr.Bina pour
    خیلی عالی بود . ممنونم. امیدوارم سؤالاتی آسان به ما بدهید.لطفا به ما ارفاق کنید و مطالب بیشتری به ما بیاموزید .  
    Good bay
    پاسخ:
    موفق باشید ... 
    عزیزم bye را این شکلی می نویسند!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟>>>>>>..
    eset را چطوری آپدیت آفلاین کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فایلشو دارم.
    آقای بیناپور چرا دانلود منیجر با XPنمیاد؟
    پاسخ:
    اگه منظورت اینترنت دانلود منیجر هست ( IDM ) مشکلی با ویندوز اکس پی نداره ... من دارم استفاده می کنم ...
    اگه منظورت چیز دیگه ست ، سوالت رو کامل تر مطرح کن

    الان من دانلود منیجر دارم ولی نمیاره و ارور می ده و میگه به مایکروسافت پیغام بفرست. 

    پاسخ:
    به احتمال قوی اگه یه بار پاک کنی و دوباره نصب کنب حل می شه...
    اگه نشد از اروری که می ده یه عکس بگیر بذار اینجا ببینم چیه
  • ابولفضل نیکخوی
  • سلام  آقای بیناپور .
     میشه در جلسات بعد شما طرز کار با اینترنت و دانلود و نصب ویندوز مخصوصا ویندوز XP و7 و ساختن ایمیل و سایت و وبلاگ را به ما آموزش دهید . خواهش می کنم !!!!! لطفا !!!!
    و امیدوارم شما سوالات را تستی بدهید !!!
    مواظب خود باشید و خداحافظ .
    پاسخ:
    به امید خدا ... حتما
  • محمدرضاجعفری نژاد
  • دانشگاه انتظار پس از1300سال هم چنان دانشجو می پذیرد

    متاسفانه این دانشگاه هنوز 313فارغ التحصیل هم نداشته!

    مدارک لازم:

    نماز اول وقت

    جلب رضای امام عصر علیه السلام

    دائم الوضو بودن

    برگه تسویه حساب حق الناس

    قلبی آکنده از یاد خدا.

    به امید عدم مشروطی

    از باشگاه پرواز برداشتم ص655 پیام نما شبکه2

     

    پاسخ:
    قشنگ بود عزیزم ...
    اللهم عجل لولیک الفرج ...

    سروش باهات موافقم

  • محمدرضا جعفری نژاد
  • آقای بیناپور علی فانی هم آهنگ های قشنگی می خونه

     

    پاسخ:
    یکی از آهنگاش رو بذار بشنوم...
    چه جوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    لینک دانلودش رو برام بذار
  • ABOLFAZL NIKKHOY
  • HELLO.
    HOW ARE YUO  .
    از جزوتون خیلی خوشم اومد . GOOD .
    PLEASE امتحان را تستی بگیرید !
    با تشکر و GOOD BAY .
    پاسخ:
    حالا مثلا انگلیسی می نویسی که چی ؟!!!!!!   :D

    پایین دیپلم حرف بزن ما هم بفهمیم ...
  • محمدرضا جعفری نژاد
  • پاسخ:
    خیلی زیبا بود ... تشکر محمد جان 
  • آرشام رمضانی
  • "آ"قای بیناپور لطفا خواهشن التماس می کنم امتحان تستی بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشه
    پاسخ:
    به امید خدا ببینیم چی می شه؟
  • آرشام رمضانی
  • چندتا بازی هم بزارید
    سلام اقای بینا پور. فقط هر چی که توی جزوه است میاد؟ چون چیز های دیگه ای هم  درباره ی mmb به ما یاد داده بودید.
    پاسخ:
    نه عزیزم ... آزمون فقط از جزوه است ... خوب و خط به خط جزوه رو بخونید 
  • آرشام رمضانی
  • اگه نمونه سوال هم بزارید ممنون می شم
    پاسخ:
    مورچه چیه که کله پاچش چی باشه آرشام ... همش 14 صفحه جزوه است ... دیگه نمونه سوال نمی خواد که .... همون جزوه رو ریز به ریز بخونید ...
  • آرشام رمضانی
  • منظورم از نمونه سوال درسهای دیگست
    پاسخ:
    باشه عزیزم ... 

    خواهش میکنم

    راستی دومی هم داره

    این هم از لینک دانلودش

    http://bachehayeghalam.ir/?p=30311

    مرسی از زحمتی که کشیده اید ممنون

    پاسخ:
    لطف داری عزیزم
  • کیارش عباسی
  • لطفا اسون امتحان بگیوید


    ممنون

    پاسخ:
    امتحان کامل از جزوه است ... پس حتما آسونه
  • ABOLFAZL NIKKHOY
  • لطفا در وبلاگتون چیز های دیگری مثل عکس جالب ودیدنی وخنده دار و فیلم باحال  و آهنگ خفن و ............................................... راقرار دهید . اگر این کار را بکنید خیلی خوب میشه !!!
    پاسخ:
    سیاست این وبلاگ یه خورده فرق می کنه ... 
  • محمد صادق قسمت پور
  • آقای بیناپور اطلاعیه چی شد

    پاسخ:
    اطلاعیه شماره 3 را مطالعه کنید 
    mr.binapour man khodam spring pro 7 ra download kardam lazeme inam download konam
    پاسخ:
    نه اون بهتره البته اگه لینک دانلودش رو داری بره بقیه بذار که استفاده کنند ...
    انشا الله با بچه های بالا وبلاگتان را حک می کنیم!!!1
    اقا وبلاگو هک می کنیم  حک نمی کنیم که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اول با وارد کردن ایمیل خود در سایت
    http://www.ispringsolutions.com/ispring-pro
    وارد سایت شوید.خود به خود پیام شروع دانلود را می آره اگه نیاورد
    Your download will start in a moment. If it doesn't, click here.
    روی click here کلیک کنید و شروع دانلود را  کلیک کنید تا live downloader
    اون دانلود شه. بعد next رو کلیک کنید تا 70 مگ دانلود شه بعد هم نصبش
    کنید.
    پاسخ:
    ممنون از اینکه تجربیاتت رو با دیگران در میان گذاشتی سروش جان

    دو تا نکته :
    اول اینکه کاش این رو تو همون پست مرتبطش می ذاشتی
    دوم اینکه با این راهی که شما گفتین ، نسخه trial ( آزمایشی ) از سایت دانلود می شه و بعد از 30 روز منقضی می شه . اگه تونستی کرک یا سریالی هم براش پیدا کن و معرفی کن
    aghaye binapour safheye avvalieye m.m.b man faghat khakestareye
    va safheye sefidi ke tosh kar anjam bedam nist
    پاسخ:
    ویندوزت چیه عزیزم؟
    windows man 7 hastesh
    پاسخ:
    این کار رو انجام بدی مشکلت حل می شه

    روی این لینک کلیک کن
    khondam koja rast click konam
    پاسخ:
    روی آیکون  MMB توی دسکتاپت راست کلیک کن 
    سلام آقای بینا پور می خواستم بدونک که آیا سؤال ها رو طرح کردید اگه طرح نکردید لطفا سؤال ها رو آسون بدین
    پاسخ:
    آره عزیزم سوال ها طرح شدن ... سطح سوالات متوسطه ... هرکس به جزوه مسلط باشه نمره کامل می گیره 
    dast goletoon dard nakoneh mashkelam hal shod
  • مهری چروده
  • سلام اقای بینا پور دارم می شنوم تو مدرسه کسایی می گن تو اینو نوشتی wow ازت انتظار نداشتم من می خوام بگم اگه یه بار دیگه از اسم من سو استفاده بشه من وبلاگتونو هک می کنم تازه وبلاگتون خیلی خوبه می شه ثبت نام کرد
    پاسخ:
    ما که نفهمیدیم چی شد ولی به هرحال ممنون ؟!!!!!!!
  • ABOLFAZL NIKKHOY
  • اسلام علیکم!!!!!!!!!!!
    یک خواهشی از شما دارم :
    لطفا طرز ساخت وبلاگ را به ما یاد دهید !؟؟؟؟!!
    انشااله که به ما یاد می دهید ؟؟؟؟؟؟
    آخه خیلی دوست دارم طرز ساختن وبلاگ را یاد بگیرم !!!!!!!
    لطفا در جلسات آینده این کار را به ما یاد دهید !!!!!!!!!!
    پاسخ:
    به امید خدا...
  • مهری چروده
  • ببخشید اقای بیناپور
    من منظورم این بود که هم سایتتون عالی وهم بدی این سایت این است که بعضی ها از اسم دیگران سو استفاده می کنند لتفا رسیدگی کنید
    با تشکر شاهین وشایگان مهری از سایت زیبا و خوبتان
     
    پاسخ:
    خب این موضوع رو کاریش نمی شه کرد ... باید فرهنگ سازی بشه ...
    آقای بینا پور دو تا اشتباه در جزوه است:
    1)صفحه 5 نکته 16الگوی  مورد نظر
    2)صفحه 6 4 تا متن نمی گذاریم بلکه 4 تا دکمه می سازیم.

    اگه ناراحت شدید معذرت می خوام.
    پاسخ:
    نه عزیزم اتفاقا خوب کردی گفتی ...
    ولی این دوتا ایراد نبود ...
    اونجا همون کلمه " الگوی مد نظر " درسته که همین طورم تایپ شده
    تو صفحه ششم هم ، منظور متن ها هستند که بعد با Hyperlink  دادن تبدیل دکمه می شن ...

    مرسی ازت
  • محمد صادق قسمت پور
  • آقای بیناپور همه نکته ها باید حفظ به شه
    پاسخ:
    خط به خط محمد جان
  • ABOLFAZL NIKKHOY
  • سلام آقای بیناپور .
    لطفا اگر می توانید نرم افزار دیگشنری را برای دانلود در سایتتان بگذارید تا ما بتوانیم دانلودش کنیم .
    حالا میل خودتونه .......
    پاسخ:
    چشم یه دیکشنری خوب پیدا کردم می ذارم 
  • lمحمد نوروزی حقیقی
  • آقای بینا پور نمی دونم کی با اسم من نظر گذاشته
    پاسخ:
    مهم نیست
  • محمد صادق قسمت پور
  • آقای بیناپور از پروژه های جزوه هم سوال میاد
    پاسخ:
    احتمال داره بیاد
  • من همون افشا گرم(:
  • ممنون از وبلاگ خوبتون
  • محمد امین شریفی
  • سلام آقای بیناپور
    ممنون از این که سوال ها رو آسون داده بودید.
    اگه میشه چگونگی ساخت وبلاگ رو ، در کلاس 
    به ما آموزش بدید.
    آقای بیناپور،سلام میخواستم بگم که من چند بار فارسی نویس مریمو دانلود کردم،بعد از نصب اما عکس بارگذاری میاد  ولی باز نمی ش چه کنم
    پاسخ:
    نمی دونم دلیل اینکه می گی چیه ... باید دید ایراد از کجاست ... شاید نسخه ای که نصب می کنی سالم نیست ...  یا شاید دلیل دیگه ای داشته باشه ....
  • ناشناس اشنا
  • این امتحانی که می گفتید این بو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخ:
    :D
  • سینا رضایی
  • سلام آقای بیناپور

     از این که سوالات راحت بود ممنونیم.

    ولی خواهشا" و باز هم خواهشا"  توی وبلاگتون پاسخنامه ی امتحان رو بذارید .ممنون از امتحان و ممون میشون که این کارم بکنید.

                                                                    با تشکر

    پاسخ:
    سینا جان این امکان فعلا وجود نداره ... 
    aghaye binapour javabamo nadadid che konam
    پاسخ:
    دادم عزیزم ... کامنتت رو چک کن
    ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون از سوالات فوق العاده
    قبلا میاورد.نیازش دارم لینک ثابتشو بی زحمت برام بزارین.
  • سپهر فرزانه
  • لطفا جواب امتحانو فردا تو کلاس بگین.
  • ABOLFAZL NIKKHOY
  • سلام آقای بیناپور .
    از سوالاتتان ممنون . امیدوارم موفق باشید ...............
    و این را بدانید که همه ی ما به خاطر این سوالات آسان مدیون شما هستیم و باز هم ممنون ....................
    و امیدوارم شما در این ترم جدید چیز های بیشتری را به خصوص ساخت وبلاگ به ما یاد دهید ..........
    با تشکر و خدا حافظ .
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    اقا شما اهنگهای حامد زمانی رو گوش میدین.یکی رو براتون می ذارم گوش کنین.http://www.teribon.ir/media/Hamed_Moharam.mp3
    پاسخ:
    آره می شناسمش ... این آهنگشم خیلی خوبه
  • ABOLFAZL NIKKHOY
  • با عرض سلام ومعذرت و خسته نباشید به استاد عزیز و گرامی .....
    یک سوالی از شما داشتم :
    آیا جزوه ی ترم دوم هم از این سایت منتشر خواهد شد ؟..... یا از سایت دیگری ................

    پاسخ:
    نه از همین جا منتشر می شه
    جوابو بذارید
    پاسخ:
    به زودی ...
  • آرشام رمضانی
  • نمره کامپیوتر من چند شد؟
    پاسخ:
    سر کلاس می گم ... 

    اقای بیناپور سلام .

    حالا می دونم دنیا چقدر بزرگه که بچه ها بعد از این که خرشون از پل گذشت دیگه نه نظری به شما میدن نه سراغتونو می گیرن .

    اججججججججججججججججججبببببببببببببب دنییییییییییاییییییه}}}}}

    پاسخ:
    آره دیگه ...حالا ترم دوم یه جزوه ی 500 صفحه ای دادم بهشون ، حالشون جا می آد
    آقای بیناپور رمز عبورو از کجا بیاریم

    پاسخ:
    رمز عبور به ایمیلت ارسال می شه ...
    ممنون.
  • آرشام رمضانی
  • آقای بیناپور نرم افزاری برای هک کردن معرفی کنید به غیر ازCheat Engine
    پاسخ:
    آرشام جان در زمینه هک و کرک هیچ چیزی از این وبلاگ معرفی نمی شه ...
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay  arshame biiiiiiiiiiiiiiiiiiiadab!khejalat dareh
  • ناشناسی آشنا و ناراحت
  • آقای بیناپور چرا از این کلاس به ما چیزی نگفتید؟
     واقعا احساس کردم از کامپیوتر چیزی سرم نمیشه
    پاسخ:
    این ترم کلاس شما اصلا اومدم؟ ... هی تعطیل شده دیگه
  • ناشناسی آشنا و ناراحت
  • سلام آقای بینا پور من از طریق سرچ با این وبلاگ آشنا شدم باید به این دانش آموزای شما بگم که من الان اول دبیرستان دوره دوم هستم ما الان در حال خوندن زبان برنامه نویسی ++C هستیم که خیلی سخت تر از این جزوه است با من در مکاتبه باشین آقای بینا پور 

    خوشحال شدم

    یه ترک که افتخارش ترک بودنه
    پاسخ:
    خوشحالم که به وبلاگ من سر زدی ... موفق باشی
  • ناشناسی آشنا و خوشحال
  • خیلی ممنون 
    امیدوارم ناراحت نشده باشید
    با عرض معذرت
    سلام و درود فراوان به استاد ارجمند و گرامی عزیز ......
    خیلی وقت بود که به سایتتان سر نزده بودم ..........
    انشاالله که ناراحت نشده باشید ......
    آخه می دونید چیه .... بعد از گذشت امتحان ترم کامپیوتر دیگه کشی به این سایت سری نمی زنه .... به غیر از عده ی انگشت شماری ......
    اشکالی نداره بذارید امتحان ترم برسه تمام بچه ها به سایتتون هجوم می آورند ......
    پس بهتر است تا امتحان ترم دوم کامپیوتر صبر کنیم چی میشه ...........
    با تشکر و به امید دیدار .
  • مدیر مدرسه
  • هرروزتان نوروز، نوروزتان پیروز، پسوردتان مرموز، اینباکستان پرسوز !

    ماشینتان لکسوز، لکسوزتان کم سوز، ناهارتان قارپوز، سیگارتان

    بر پوز !

    پاسخ:
    :D
  • مدیر مدرسه
  • ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد

    لطفاً اصرار نفرمایید!

    پاسخ:
    :D
    آقای بیناپور
    سلام
    می شه سوال13 امتحان ترم اول رو به من بدید
    ممنون می شم
    پاسخ:
    دانلود سوال ترم اول : http://bayanbox.ir/id/1628468659055409610?download

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی