وبلاگ رسمی علی رضا بیناپور

آخرین نظرات
نویسندگان

سلام و ...

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۱، ۰۳:۴۱ ب.ظ

انگار یک مدت طولانی بود ...

آری مدت طولانی بود که در دفترم تمام سطر ها با نقطه ای به پایان می رسیدند و من باز برمی گشتم ...

اینجا ! سر خط  ! ...

و یک خط دیگر ...

و باز یک پایان و باز یک نقطه ...

دیگر این خط ها برایم عادت بود و این نقطه ها هم ...

همان شد سبب ، تا بگویم حرف دل با پیری که میان حرفهایش خدا موج می زد ...

و پیر مرا این چنین گفت :

« این دفتر را تقدیر همین است ... می بایست تمام سطر ها تمام شوند ... می بایست از نو نوشت ... می بایست ورق زد ... و باز یک سطر نو !!! ... تو را چه اشتیاقی به این است که سطر هایت نا تمام بمانند ،حال که خدا می خواهد غیر این ؟ ! ... فقط بنویس ، آن هم با خط خوش ! ... به روزگاری این دفتر تمام خواهد شد ،  با نقطه ای . و آن هنگام است که در دفتر تازه سطرها جاوندان می مانند با سه نقطه ... »

با نام خداوند زیبایی ، خداوند کلام و خداوند عشق

برگ های دفتر مجازی خودم را از امروز خط خطی می کنم ، امیدوارم خطی که می ماند ، زیبا باشد ... با تمام عشق خواهم نوشت ... برای خودم و تمام کسانی که عشقشان همسو با من است و بس ... و چشم هایشان آنچه که من می بینم را می بینند و دیگر هیچ .

امیدوارم وبلاگی باشد تماما تازگی ... و در شان چشمهایتان ... تمام سعی من همین است ...

در زمینه های مختلفی خواهم نوشت ...  همراه من باشید ...

علی رضا بیناپور  - زمستان 1391

  • علی رضا بیناپور

اولین نوشته

سر خط

نظرات  (۱۲)

استاد
خیلی عالی شعر میگی
تحت تاثیر قرار گرفتم
پاسخ:
مرسی سروش عزیز ... 
  • محمدرضا جعفری نژاد
  • واقعا شعر قشنگی است

    الحق که معلم خوبی هستید

    پاسخ:
    مرسی محمد جون ... نظر لطفته گلم 
  • ناشناسی آشنا
  • ای شعر تو آرامش هفت دریا        ای شعر تو زیبا ترین حالت ها
    ((محمد نوروزی))

    ناشناس کسیست که خود را معرفی نکند

    تو که پایین شعر نوشتی ناشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

     

    ای ناشناس دروغغغغغغغغغغغغغغغین.........
    ناشناس محمد نوروزیه دیگه!!
    ahah chejadr nashenas mikonin darin moamaye poar
    hal mikinin? 
    سلام

    استادخوبم
    خیلی ممنون از اینکه زحمت کشیدیدجزوه یکامپیوتر را برایمان اماده کردید.

    در ضمن کم مانده بود که یادم بره که بگویم خیلی زیباشعرمی گویید

                               واقعاً زیباشعرمی گویید.
    پاسخ:
    تشکر عزیزم ... نظر لطفته
  • پسر خیلییییییییییییییییی خوب
  • نوروزی کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پس خیلی خودشیرینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    استاد عزیز 

    بسیار زیبا و شاعرانه بود.
    و بسیار قشنگ.
    ادم باید به داشتن چنین معلمی افتخار کنه.
    پاسخ:
    نظر لطفته گل من ... من به داشتن دانش آموزایی مثل شما افتخار می کنم 
  • ABOLFAZL NIKKHOY
  • وای!!! خیلی با حاله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    در حد لاریگا باحال بودش !!!!!!!!! الحق که شما یک سوپراستار در زمینه ی شعر و شاعری هستید !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    لطف داری گلم
  • محمدامین شریفی
  • خیلی عالی بود و بسیار زیبا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    ممنون عزیزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی