وبلاگ رسمی علی رضا بیناپور

آخرین نظرات
نویسندگان

سلام به دانش آموزای گلم ...چشمک

بچه ها امروز براتون دو تا فایل  PDF برای دانلود می ذارم با موضوع طراحی وب ...

//bayanbox.ir/id/3807134636463937965?view

البته این مقالات نوشته خود من نیست ولی می شه گفت دو تا مقاله خوب و مختصر و مفید تو این زمینه است و برای شروع طراحی وب می تونه استارت خوبی باشه ...

یه چیز دیگه هم اینکه در حال نوشتن جزوه ترم دومتون هستم که بیشتر موضوعش در مورد طراحی وب است پس خوندن این مقالات می تونه خیلی بهتون کمک کنه ... راستی جزوه ترم 2 خیلی مفصل تر از جزوه ترم یکه و دیگه اینکه زود تر از امتحانات به دستتون می رسونم تا رفع اشکالی هم با هم بکنیم ...

همیشه موفق و پیروز باشید ...

دانلـــــــــود آمــــــــــوزش CSS

دانلـــــــــود آمــــــــــوزش HTML

  • علی رضا بیناپور

آموزش HTML و CSS

نظرات  (۵)

  • سینا رضایی
  • ممنون آقای بیناپور لطفا" این بحث ها رو تو کلاس هم کار کنین تا ما بیشتر بفهمیم........................
    پاسخ:
    یه خورده زیادی تخصصیه ... نمی شه تو کلاس برای همه مطرح کرد چون تجربه نشون داده که استقبال نمی شه ...
    آقای بیناپور گرز چی شد
    آقای بینا پور گرز چی شد
    پاسخ:
    چی باید می شد ؟!!!1

    سلام آقای بیناپور  من نرم افزار نگارا  رو دانلود کردم که برای تولید محتوای الکترونیکی هستش ولی ایراد اینه که کار باهاشو بلد نیستم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    و یه خواهش ازتون دارم اگه میشه یا نحوه کار باهاشو برامون تو همین وبلاگ زیباتون بزارین و یا به ایمیل من ارسال کنین.

    ممنون میشم این کارو برام بکنین..................

    با تشکر. منتظر جوابتون هستم>>>>>>>>>>>>>>>>>>.

    پاسخ:
    کار با نگارا راحته ... چون خیلی از ابزارش دم دسته ... البته ایرادات زیادی هم داره ...
    بازم چشم ... چند تا مطلب رو یاد می دم که بتونید ازش استفاده کنید ...
    سلام آقای بیناپور می خواستم ببینم که جزوه ی ترم دو رو کی آپلود می کنید

    ممنون همایون کاوه
    پاسخ:
    آپلود شد ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی