وبلاگ رسمی علی رضا بیناپور

آخرین نظرات
نویسندگان

فرشته ی کوچیک زندگیه من ...

يكشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۱:۴۱ ق.ظ

یه اتاق خلوت ...پر از یادگاری روی دیواراش ... جای میخای کنده شده ، تو ذوق می زد ! ...  سرمای اتاق ، دندونام و به هم می کوبید ... صدای جر جر در می اومد ... و سو سوی لامپی که برای زنده موندن تلاش می کرد ، چشام رو خیره کرده بود ...

یه آهنگ سرد و تکراری ، خیلی وقت بود که قطع نشده بود ...  من بودم و زانوهام ، که بغلشون کرده بودم ... اون وقتایی که چشام رو از روی لامپ نیمه جون برمی داشتم ، به پنجره ای نگاه می کردم که مدت ها بود ، قفل داشت ... قفل روی پنجره ، جرأت نگاه به پشت پنجره رو ازم گرفته بود ... چرا که حتی اگه بهشت اون پشت بود ، پنجره قفل بود ! ...

تکرار روزای تکراری ، قطره های وجودم رو تبخیر می کرد و کم کم نگاه کردن یادم می رفت ... کم کم داشت خوابم می اومد ... که ...

که یه فرشته ی کوچیک وارد اتاقم شد ... دستم رو گرفت ... بلند شدم... به سمت پنجره رفتیم ... روی صندلی که زیر پنجره بود رفت ... قفل پنجره رو توی دستای کوچیکش گرفت و دست کرد توی جیبش ... یه کلید بیرون آورد ... کلید پنجره بود ... قفل رو باز کرد و به من لبخند زد و از صندلی اومد پایین ... منم خم شدم و بغلش کردم و با هم به سمت پنجره برگشتیم.

تقدیم به فرشته کوچیک زندگیم ....معصومه جون

  • علی رضا بیناپور

نظرات  (۷)

سلام.قدم نورسیده مبارک.ایشالا 120 ساله بشه!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ممنونم عزیز
سلام ،ضمن تبریک دعا می کنم تا آخر عمر طولانیشون فرشته بمونن البته زیر سایه پدر و مادر . 
پاسخ:
ممنون حاج آقا 
  • سینا رضایی
  • سلام آقای بیناپور ...
    انشاالله خوب هستید ؟
    نو گل تازه رسیده مبارک ...
    هزار ساله بشن ......
    راستی یه سایت درست  کردیم ببینید .... من و امیرحسین و سروش ...
    ممنون می شیم نظرای خوبتون رو بهمون بگید ....
    مرسی استد گرامی
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    وبسایتون رو دیدم ... خیلی خوشم اومدم ... آفرین... سعی کنید به روز نگهش دارین ...
    تو یه فرصت مناسب پیشنهادام رو برای وبسایتتون تو قسمت نظراتش می نویسم...
    موفق باشین
    مبارکه استاد
    دلمون براتون تنگ شده
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    منم همین طور
  • abolfazl nikkhoy
  • سلام استاد عزیز . 
    خوب هستین؟
    مبارکه.. انشاالله به سلامتی. 
    دلمون براتون خیلی خیلی تنگ شده.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم
    منم دلم براتون تنگ
    سلام آقای بیناپور ...
    امیدوارم در سلامتی کامل به سر ببرید . .... می دونم .... سرتون شلوغه ؛ هم درس دارید .... هم بچه ....
    ولی اگه میشه .... و ..... قولش رو هم داده بودید به سایتمون سر بزنید و نظرات قشنگتون رو برای بهبودش بدید .
    مردم انقدر چشم براه نظرتون موندیم .
  • محمدحسن حسنی
  • سلام رفیق قدیمی
    بهت تبریک میگم، "قدم نو رسیده و روز معلم"
    موفق باشی
    مشتاق دیدار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی