وبلاگ رسمی علی رضا بیناپور

آخرین نظرات
نویسندگان

سلام و ادب خدمت همکاران محترم

همان طور که خدمتتان عرض کرده بودم ، نرم افزار ISpring Pro را برای دانلود آماده کرده ام که امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد .

این نرم افزار فایل هایی که با نرم افزار Powerpoint  می سازید تبدیل به فایل هایی با پسوند  SWF  می کند و مشکلات عمده استفاده از نرم افزار پاورپوینت را از بین می برد .

لینک دانلود اصلاح شد

لینک دانلود :

http://s2.p30download.com/users/202/software/office-business/presentation/iSpring.Suite.v6.0.0_p30download.com.zip

رمز فایل فشرده : www.p30download.com

راهنمای نصب

1- نرم افزار را نصب کنید.
2- نرم افزار را اجرا کرده و با استفاده از هر نام و سریال دلخواهی آن را رجیستر نمایید.

بازم سوالی بود در خدمتم ... اگر هم در مورد نصب مشکل داشتین بفرمایید مراحل نصب را بیان کنم .... تشکر

در ضمن از لینک زیر هم می تونید ورژن 7 رو دانلود کنید ...

لینک

+

چند نمونه عکس جدول تناوبی عناصر برای همکاران محترم شیمی :

عکس 1                      عکس 2                            عکس 3                            عکس 4

نمونه کارهای های خوب ، از همین وبلاگ منتشر خواهد شد ... با تشکر

 

  • علی رضا بیناپور

نظرات  (۱۱)

  • سینا رضایی
  • سلام آقای بیناپور
    لطفا" این نرم افزار رو به یه نحو کم حجم تر بذارید، چون اینترنت بعضی ها مثل من سرعتش کمه حدود 1 یا 2 ساعت طول میکشه دانلود شه .
                                                                         ممنون
    پاسخ:
    دیگه از این کمتر نمی شه سینا جان ... فشرده شدش همین حجمه ... باز حالا امتحان می کنم ببینم می شه یا نه 
    سلام،ضمن تشکر از شما برای قراردادن این نرم افزار،
    همین الان دانلودش کردم.ضمنا آدرس وب شما را در وب خودم ثبت کردم.
    موفق باشید.
    پاسخ:
    تشکر همکار محترم
    بنده نیز آدرس وبلاگ شما را در لیست پیوند ها ثبت کردم ...
    موفق باشید
  • من همون افشا گرم(:
  • عاغا چرا خودتون اپلود نکردین برنامه رو ...
    لااقل منبع رو اعلام میکردید
    پاسخ:
    حجمش زیاد بود...
    منبع اعلام شده ... www.p30download.com
  • ABOLFAZL NIKKHOY
  • سلام آقای بیناپور .
    نمی دونم چرا نرم افزار ISpring pro یا برامدانلود نمی شه یا وقتی هم که دانلود کردم باز نمی شه یا وقتی هم که باز شد Error می ده . آیا حجم این نرم افزار زیاده ؟!!؟؟
    پاسخ:
    به احتمال قوی به خاطر حجمشه ... حتما ناقص دانلود می کنی

    99.26 مگابایت حجم داره
    im going to hack you
    baba unknown

    آقای بیناپور بالاخره من این رو دانلود کردم ولی به زبان روسی هستش .

    چی کار کنم

    پاسخ:
    این نسخه ای که الان گذاشتم رو دانلود و نصب کن ...

    من نصبش کردم ولی اتفاقی نیوفتاد که!!!!!!

    کاملم دانلود شد!

    حالا چیکار کنم؟

    پاسخ:
    این نسخه که الان گذاشتم رو دانلود کنید و موقع نصب نرم افزار پاورپویینت را ببندید....
    ممنون

    با عرض سلام و خسته نباشید

    برنامه را نصب کردم اما سربرگ آن به پاورپوینت اضافه نمی شود لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ:
    موقع نصب نرم افزار پاورپویینت را ببندید حتما ....
    این نسخه ای که الان گذاشتم را دانلود و نصب کنید ...
    مشکلی نداره
    نصبش کلا به زبان روسیه و گزینه ای هم برای تغییرش نبود  دوباره هم نصب کردم ولی بازم نبود چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    لینک دانلود رو تغییر دادم ... این نسخه انگلیسیه ....

    لینک جدید رو که  کلیک می کنم آنتی ویروس اخطار میده و صفحه رو باز نمی کنه لطفا پیگیری کنید با تشکر

    پاسخ:
    نود 32 رو غیر فعال کن
    یا از اینجا یاد بگیر چه جوری باید سایت رو از حالت بلاک دربیاری : http://p30download.info/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی