وبلاگ رسمی علی رضا بیناپور

آخرین نظرات
نویسندگان

بازم دانشگاه !

دوشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۵۴ ب.ظ

دلم بره دانشگاه تنگ شده بود ... واسه محیط صمیمی ای که داره ... واسه رفقایی که داشتم ...

امروز که رفتم واسه ارشد ثبت نام کنم ، همه خاطرات دوران کارشناسی زنده شد ...دوباره احساس دانشجو بودن ... سر کلاس نشستن ... استرس امتحان داشتن ... کلی حس قشنگ دیگه ... شاید سخت بگذره مخصوصا حالا که پرم از دل مشغولی و به قولی " یه سر دارم و هزار سودا " ولی می ارزه ...

«ارشد ریاضی محض» اونم «گرایش آنالیز» تازه توی « دانشگاه گیلان» ... می دونم که فارغ التحصیل شدن کار راحتی نیست ... دعا کنید بتونم با همه مشکلاتی که دارم ، خوب درس بخونم ...

ممنونم ... بیناپور **شهریور  93 **

  • علی رضا بیناپور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی